Keystone logo
Prague School of Creative Communication

Prague School of Creative Communication

Prague School of Creative Communication

Wstęp

Prague School of Creative Communication to prywatna uczelnia, która doskonale przygotuje Cię do kariery we wszystkich obszarach branż kreatywnych. Nasze programy studiów / specjalizacje Kreatywny marketing i komunikacja (marketing i komunikacja cyfrowa, kreatywny marketing, zarządzanie w przemyśle kreatywnym), kreatywne pisanie (sztuka literacka, pisanie reklam w mediach) oraz sztuki wizualne (fotografia i sztuki audiowizualne, animacja i efekty wizualne, Graphic and Media design) są związane z praktyczną działalnością agencji reklamowych, studiów graficznych, wydawnictw i instytucji medialnych. Podczas studiów będziesz pracował nad realnymi zleceniami.

A co wyróżnia Prague School of Creative Communication spośród innych czeskich szkół wyższych? Jesteśmy instytucją na światowym poziomie! Inspirujemy się modelem szkół skandynawskich i brytyjskich, dzięki czemu podczas studiów zdobędziesz nie tylko wiedzę i rzemiosło, ale także doświadczenie i kontakty, które są gwarancją sukcesu w znalezieniu pracy w wybranej dyscyplinie. Pod okiem doświadczonych profesjonalistów staniesz się poszukiwanymi autorami tekstów, dziennikarzami, PR-owcami, moderatorami, grafikami, fotografami, filmowcami, animatorami, twórcami efektów specjalnych lub wizualnych. Absolwent Prague School of Creative Communication to profesjonalista, który doskonale opanował swoje rzemiosło, nowoczesną technologię i autopromocję.

Prague School of Creative Communication opiera się na tradycji. W dziedzinie sztuk wizualnych i reklamy opieramy się na dziedzictwie szkoły Michael, założonej w 1994 roku przez pisarza i twórcę reklamy Zdeněka Štěpánka. W dyscyplinie Kreatywne pisanie korzystamy z doświadczenia nauczycieli dawnej Akademii Literackiej im. Josefa Škvoreckiego – obecnie jesteśmy jedyną uczelnią w Czechach, która zapewnia ciągłe kształcenie w zakresie kreatywnego pisania.

Jesteśmy gotowi przygotować Cię na sukces!

  • Program jest prowadzony w języku angielskim i jest kursem międzynarodowym, który zaprasza studentów zainteresowanych karierą w branży kreatywnej.
  • Zainspirowana międzynarodowymi tradycjami akademickimi Wielkiej Brytanii i Skandynawii, PSCC jest szkołą siostrzaną swojego czeskiego odpowiednika, University of Creative Communication (VŠKK). Obie mieszczą się w tym samym budynku, co daje studentom z zagranicy możliwość poznania lokalnych studentów.
  • Wysoko wykwalifikowani wykładowcy z dużym doświadczeniem w swojej dziedzinie zapewniają profesjonalne środowisko, w którym studenci mogą zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności.
  • PSCC z dumą zapewnia studentom możliwość zademonstrowania swojego potencjału w projektach biznesowych na żywo. Ich wiedzę i umiejętności można zastosować w praktycznej pracy za pośrednictwem agencji kreatywnej, która jest częścią szkoły.

Podczas pobytu w Prague School of Creative Communication będziesz mieć możliwość rozwijania swojej wiedzy i umiejętności w różnych dyscyplinach kreatywnych, ale jednocześnie będziesz mieć możliwość zastosowania tych umiejętności podczas studiów przy konkretnych zadaniach i projektach. Aby Cię do tego przygotować, Twoi korepetytorzy zapoznają Cię z aktualnymi trendami w komunikacji marketingowej i dadzą Ci szansę pracy przy kampaniach reklamowych. Ta praktyka jest stosowana w PSCC, aby zachęcić Cię do rozwijania umiejętności kreatywnego myślenia i wykorzystywania ich na swoją korzyść w komunikacji, zarówno w mediach i platformach online, jak i offline. Kurs obejmie również dyscypliny nauk społecznych i pomoże ci opanować narzędzia komunikacyjne, które dodatkowo wyposażą cię w przyszłą karierę. Nasz kierunek jest ułożony w taki sposób, abyś jako absolwent był doskonale przygotowany do przyszłego stanowiska kreatywnego lub kierowniczego. PSCC dba również o to, aby poziom języka angielskiego wszystkich naszych studentów był na odpowiednim poziomie biznesowym, zapewniając możliwość stażu w międzynarodowych firmach.

Główny nacisk na naszym kursie kładziemy na dyscypliny kreatywne (uczestnictwo w projektach klienckich z zakresu tworzenia koncepcji kreatywnych) oraz kreatywne myślenie. Jesteśmy równie świadomi, że wysoce kreatywna osoba musi mieć podstawową wiedzę na temat planowania i finansowej wartości swojej pracy. Prague School of Creative Communication jest zdeterminowany, aby zapewnić wszystkim swoim studentom pewność siebie w swojej dziedzinie i solidny start w karierze w branży kreatywnej.

Umiejętności, które realizujemy:

  • Aktywna współpraca
  • Opanowanie narzędzi marketingowych
  • Znajomość mechanizmów twórczego myślenia
  • Praktyczne doświadczenie

Możliwość zatrudnienia w karierze:

  • Dyrektor kreatywny
  • Dyrektor artystyczny
  • copywriter
  • Grafik

Funkcje kampusu

W Prague School of Advertising są sale wszelkiego rodzaju. Poprzez pracownie, pracownie komputerowe, bibliotekę do miejsc przeznaczonych dla studentów. Ponadto nasza szkoła oferuje również miejsce na wykłady, konferencje, warsztaty i seminaria. Wyżej wymienione pokoje wyposażone są w nowoczesny sprzęt. Studia wyposażone są w sprzęt przystosowany m.in. do fotografii. Biblioteka obfituje we wszelkiego rodzaju style i gatunki literackie. Sale lekcyjne zapewniają wystarczająco dużo miejsca dla wszystkich. Pomieszczenia studenckie są wyposażone w kanapy, piłkarzyki i wszystko, czego studenci szukają, aby odpocząć między wykładami. Częścią szkoły jest również kawiarnia Domeček, gdzie uczniowie mogą wzmocnić się obfitym lunchem lub lekką przekąską. Dobra kawa gwarantowana.

    Rekrutacja

    Warunki przyjęć:

    1. Świadectwo ukończenia szkoły średniej.
    2. Czeskie uniwersytety na ogół wymagają od studentów uznania wcześniejszych studiów przez czeskie władze. Proces uznawania wcześniejszych badań nazywa się „nostrifikace”.
    3. Wywiad wstępny (spotkanie z powiększeniem lub osobiście, jeśli to możliwe).
    4. Czesne jest również warunkiem przyjęcia do PSA. Podstawowe czesne wynosi 2790 €.

    Lokalizacje

    • Prague

      Na Pankráci 420/54, 140 00, Prague

      Programy

        Instytucja oferuje również:

        pytania