Program JD

Informacje ogólne

Opis programu

Przegląd

W Law School angażujemy się w naukę jako wspólne przedsięwzięcie. Nasz program rzuca wyzwanie uczniom, aby wzrastali intelektualnie i profesjonalnie. Członkowie wydziału angażują się ze studentami jako partnerzy, a także służą jako źródła wiedzy. Głównym problemem Szkoły Prawa jest udzielanie pomocy w "uczeniu się, jak się uczyć". Studenci przygotowują się do ambitnego i satysfakcjonującego życia zawodowego, wyposażonego w umiejętności doradztwa prawnego, rzecznictwa i podejmowania decyzji. Studenci są zachęcani do studiowania prawa i instytucji prawnych jako integralnych części większych systemów społecznych, politycznych i ekonomicznych.

Program nauczania Szkoły Prawa jest bogaty i różnorodny. Doświadczenia w klasie obejmują energiczną dyskusję w tradycyjnych sokratycznych salach lekcyjnych, a także wykłady, seminaria, nieformalne dyskusje w małych grupach oraz indywidualnie nadzorowane projekty badawcze w terenie i bibliotece. Umiejętności pisania są doskonalone w małych grupach i indywidualnie z doświadczonymi wykładowcami i praktykami. Studenci uczestniczą w empirycznych kursach klinicznych, które zapewniają szeroki wachlarz możliwości, w tym rzeczywiste doświadczenie w sali sądowej, kliniki symulacyjne i możliwości zewnętrzne. Wszyscy studenci w pełnym wymiarze czasu programu JD muszą zapisać się na co najmniej 12 punktów podczas trzyletniego programu. Normalne obciążenie semestralne wynosi od 14 do 16 godzin kredytowych. Poprzez rygorystyczne, stymulujące i wymagające studia absolwenci Szkoły Prawa są dobrze przygotowani do pracy w dowolnej jurysdykcji w kraju.

Wymagania stopnia

  • Procedura cywilna I i II
  • Prawo konstytucyjne I
  • Kontrakty I i II
  • Prawo karne
  • Podstawy prawnicze I
  • Odpowiedzialność zawodowa
  • Nieruchomość I
  • Seminarium drugiego roku lub praca prawnicza
  • Tortury
  • Co najmniej sześć zaliczeń zajęć z doświadczenia (dla studentów rozpoczynających się przed jesienią 2016 r. Wymagane są co najmniej dwa punkty)
  • 60 godzin pracy pro bono (wolontariusza)
  • Łącznie 89 godzin kredytowych

Cele

Nasz program Juris Doctor zapewnia kandydatom na studia możliwość przygotowania się do aktywnego i efektywnego uczestnictwa, jako profesjonaliści, w doradztwie prawnym, rzecznictwie i podejmowaniu decyzji. Niezależnie od tego, czy kontekst dotyczy sali sądowej lub przesłuchania legislacyjnego, biura adwokackiego lub sali konferencyjnej, agencji państwowej lub komisji federalnej, centrum społeczności lub międzynarodowego stołu konferencyjnego, nasi absolwenci są przygotowani. Studenci są zachęcani do studiowania prawa i instytucji prawnych jako integralnych części większych systemów społecznych, politycznych i ekonomicznych.

Techniki nauczania obejmują tradycyjną "metodę sokratyczną" (gdzie instruktor rygorystycznie kwestionuje poszczególnych uczniów w dużej grupie), wykłady, uczenie się oparte na problemach, seminaria, nieformalne dyskusje w małych grupach, indywidualnie nadzorowane projekty badawcze w terenie i bibliotekach oraz różnorodność metod empirycznych. Komponenty "kliniczne", w postaci rzeczywistych lub symulowanych zadań prawników, stanowią zasadniczą część programu. Praca w małych grupach, szczególnie w pierwszym roku, jest zorganizowana wokół hipotetycznych problemów klientów. Seminaria i warsztaty kliniczne drugiego i trzeciego roku dla małych grup pozwalają uczniom rozwijać umiejętności prawnicze w obszarach ich zainteresowań praktycznych.

The Law School angażuje się w pogląd, że uczenie się jest przedsięwzięciem, w którym członkowie wydziału powinni funkcjonować jako ułatwiający uczestnikom, a także źródła wiedzy. W związku z tym oczekuje się, że uczniowie rozwiną własne umiejętności i zdolności prawne oraz wyjaśnią swoje wartości. Skuteczne wykonywanie tych zadań zależy od skłonności i umiejętności uczenia się w sposób ciągły i we własnym zakresie. Dlatego główną troską szkoły jest udzielanie pomocy w "uczeniu się, jak się uczyć".

Efekty uczenia się uczniów

The Law School jest akredytowana przez American Bar Association i członka Association of American Law Schools. Zgodnie ze Standardem ABA 301 (a) dla Celów Programu Edukacji Prawnej, Szkoła Prawnicza dąży do "utrzymania rygorystycznego programu edukacji prawniczej, który przygotowuje swoich uczniów po ukończeniu studiów, przyjęciu do palestry oraz skutecznym, etycznym i odpowiedzialne uczestnictwo jako członkowie zawodów prawniczych. "Zgodnie ze Standardem ABA 301 (b), Szkoła Prawa ustanowiła i publikuje następujące efekty uczenia się, mające na celu osiągnięcie tych celów.

Studenci przyjęci do programu JD muszą posiadać między innymi licencjat. W Hawai'i iw prawie każdym innym stanie, stopień JD z akredytowanej szkoły jest niezbędny, aby zostać licencjonowanym prawnikiem. Szkoła Prawa bezwzględnie zwraca szczególną uwagę na te cele kształcenia, które mają na celu przygotowanie do egzaminu adwokackiego oraz etyczne i skuteczne wykonywanie prawa. Szkoła podkreśla również obszary ważne dla Hawai'i i misji szkoły.

Zgodnie ze standardem ABA 302, Efekty uczenia się, efekty uczenia się przez uczniów szkoły prawniczej (SLO) są następujące:

  1. Rozumieć obowiązki etyczne jako reprezentanci klientów, urzędników sądowych i obywateli publicznych odpowiedzialnych za jakość i dostępność wymiaru sprawiedliwości;
  2. Uzyskanie podstawowej edukacji poprzez program nauczania, który rozwija:
    • zrozumienie teorii, filozofii, roli i konsekwencji prawa i jego instytucji;
    • biegłość w analizie prawnej, rozumowaniu, rozwiązywaniu problemów; komunikacja ustna i pisemna; badania prawne;
    • podstawowe praktyki zawodowe niezbędne do skutecznego uczestnictwa w zawodzie prawniczym;
    • opanowanie prawa materialnego uważanego za niezbędne dla skutecznego i odpowiedzialnego uczestnictwa w zawodach prawniczych poprzez ukończenie programu studiów wymaganych i do wyboru;
  3. Zrozumieć prawo jako zawód publiczny wzywający do świadczenia usług prawnych Pro Bono;
  4. Promować rozwój umiejętności krytycznego myślenia uczniów i innych narzędzi intelektualnych, które będą służyć ich potrzebom w zakresie uczenia się przez całe życie, oraz umożliwić im przewodzenie prawom dzięki wkładowi w badania i praktykę;
  5. Zrozumieć i szanować prawo jako instytucję społeczną w kontekście różnorodnego państwa o wyjątkowej i ważnej historii; i
  6. Rozpoznaj nasze globalne powiązania, szczególnie z regionami Azji i Pacyfiku.

Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

Founded in 1907, the University of Hawai?i at M?noa (UH M?noa) is the flagship campus of the University of Hawai?i System. A destination of choice, students and faculty come from across the nation and ... Czytaj więcej

Founded in 1907, the University of Hawai?i at M?noa (UH M?noa) is the flagship campus of the University of Hawai?i System. A destination of choice, students and faculty come from across the nation and the world to take advantage of UH M?noa's unique research opportunities, diverse community, Pokaż mniej